Thursday 10 March 2011

Биљанина кућица/Biljana's House

Није лако наћи сродну душу, слажете се са мном?! Живим у овом граду од 1996. године и права је штета што сам тек недавно упознала Биљану. Али, за право пријатељсво никад није касно, зар не?!
Она је једна тако енергична, духовита, изузетно способна особа. Фантастично пише. При том не мислим на њен рукопис, већ на стил изражавања. Осим што волим да гледам њене прелијепе радове, обожавам да читам њен блог.  Докона домаћица, тако се зове један њен блог од укупно 3 које води, и она је све само не докона. И тако довитљива. Да само видите како је склона импривизацији кад је ријеч о алату који је неопходан за њен рад. Практично ни од чега. То би требало патентирати! Е, ту почиње наша сличност. Као и ја, жели да покаже како у земљи Србији ( а и у окружењу, како се то сад често каже ) не треба дозволити да вас немогућност набавке правог материјала и алата спријечи у томе да изразите своју  креативност. Скупља све, као хрчак, чекајући право вријеме када ће из ње провалити инспирација и све те сачуване ситнице добити нови, умјетнички изглед. 
Дружиле смо се и током новогодишњих празника. -15C је било много подношљивије уз непрекидно чаврљање са Биљаном. Обје смо одболовале добрих мјесец дана након тога, али, признаћете, неке ствари немају цијену:)
На први поглед сам се заљубила у њен брош направљен од полимерне глине. Баш тада сам почела да плетем свој ''чувени'' џемпер и одмах сам видјела како украшава будућу ролкрагну мог џемпера. Ах, морала бих да пожурим мало с тим обзиром да сам од данас поносни власник дотичног броша! 
Биљана, као и ја, обожава кућице, птичице...Хтјела сам да је изненадим и урадим нешто у мојој техници, квилингу, наравно, а инспирацију сам пронашла у њеним радовимаброш , брош са птичицом и све заједно . Било је лијепо видјети је како се обрадовала! Могла бих писати још много тога, али најбоље је да посјетите њен блог и увјерите се и сами.
It's not easy to find a soulmate, don't you agree?! I've been living in this town since 1996. and it's such a pity I only recently met Biljana. But, for true friendship is never late, right?!
Biljana is so vigorous, funny and extremely capable woman. Every single mail or massage I've received from her made me laugh, except yesterday when she wrote she couldn't managed to come for a cup of coffee.
I love to look at her work and love to read her blogs. She writes adorably; runs 3 blogs, one is called Leisured housewife but trust me, she is not even close to leisure. The most amazing thing I find about her is the way she finds solutions, practically out of nothing, but with so much talent to realize her ideas.
I fell in love with her brooch first time I saw it and I instantly imagined it on my sweeter I'm knitting.
We made each other company for this New year's sale at -15, chatting all the time. After that, we   were seriously ill for over a month but some things are priceless, don't you think?!
This is her brooch ,  brooch with a bird and all of them together. I wanted to surprised her and, since we share the same passion for houses and birds, to make her something in quilling. It was so nice to see her reaction. 
Visit her blog and enjoy yourself. 

13 comments:

Anonymous said...

Draga moja!
Ako budeš nosila svoj novi brošić samo sa delićem zadovoljstva koje ja osećam dok gledam moju kućicu, biću neizmerno srećna!
Teško mi je da pravim rečima opišem koliko si me obradovala danas!
Hvala ti!
A vi, svi ostali, slobodno možete da mi zavidite! I na Suzani i na kućici!

a paper {life} said...

simply beautiful....I just love it. I am sure it will mean so much to Biljana. I am now on my way over to check out her blog.

chillin with Quillin said...

Beautiful , nice details!

Helen said...

So cute! love the bird.

Ann said...

Wonderful interpretation of her brooch. Here's to friendship!

Ann said...

What a cute little brooch that is and your quilled version of it is fabulous.

SUGANTHI said...

How beautiful Suzana ! I love your house and your bird . How delightful your work is !:))Happy for you that you found your best friend.

Katrin said...

Классные часики!

Marilyn M said...

Beautiful. Love your birdhouse....looks just like Biljana's broch. I know you loved it as she loved your quilling. Got to check out her blog. Your friend.

Baukje said...

So beautiful!
Groetjes Baukje

Unknown said...

You're an artist!!. Your work it´s lovely!. I love it!

Vanina said...

this is gorgeous! love it.

Anonymous said...

Amazing!!! Congrat's from Argentina.
Gabrielle by Lady Lavanda